عینک آفتابی Rayban مدل cat اورجینال - مطالب شهریور 1388

برنامه های نمایشی شبکه تهران در شش ماهه دوم سال

نویسنده : بردیا بردیا سه شنبه 31 شهریور 1388 10:09 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

شبكه تهران   مجموعه های  تلویزیونی به كجا چنین شتابان ، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،مجموعه مناسبتی فصل سوم (ویژه محرم ) پرانتز باز،سری دوم عملیات125 رادر نیمه دوم سال پخش  می نماید
  شبكه تهران   مجموعه های  تلویزیونی به كجا چنین شتابان ، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،مجموعه مناسبتی فصل سوم (ویژه محرم ) پرانتز باز،سری دوم عملیات125 رادر نیمه دوم سال پخش  می نماید
محمد رضا معصوم زادگان مدیر گروه فیلم وسریال شبکه تهران در مصاحبه با روابط عمومی شبکه تهران با بیان این مطلب به معرفی مجموعه های نمایشی شبکه تهران در شش ماهه دوم سال 88 پرداخت وافزود 
 مجموعه تلویزیونی « به كجا چنین شتابان» به كارگردانی «ابوالقاسم طالبی» با اتمام مجموعه تلویزیونی روزهای زیبا از اواخر آبان ماه پخش می شود.
این مجموعه تلویزیونی  در 26 قسمت ساخته می‌شود و تصویربرداری آن از 13 مهرماه 87 آغاز شده و به طور همزمان تدوین و صداگذاری می‌شود.
در این سریال ، بازیگرانی چون آهو خردمند,رضا رویگری, بهروز بقایی,علی عمرانی, بابك حمیدیان, نگین صدیق گویا, پرستو گلستانی, فریبا متخصص, شراره دولت‌آبادی, گیتی ساعتچی, نیلوفر شهیدی, فریدون مهرابی,حدیثه تهرانی و… حضور دارند.
داستان سریال درباره جوانی است كه قصد دارد یك شبه ره صد ساله طی كند و در این راه با مشكلات عدیده‌ای مواجه می‌شود.
در این سریال كه به تهیه كنندگی «حسن شكوهی» ساخته شده، آهو خردمند نقش عصمت خانم، مادربزرگ خانواده را بازی می‌كند و رضا رویگری آدم پولداری است كه او را به اسم فریدون احتشام می‌شناسیم. بابك حمیدیان هم نقش نوه خانواده را ایفا می‌كند كه دانشجوی رشته معماری است و از قرار معلوم با مجموعه كارهای اوست كه به پیام اصلی سریال می‌رسیم.
نویسندگان فیلمنامه كه موضوع اجتماعی و به روزی را دستمایه قرار داده‌اند، ابوالقاسم طالبی و لیلی كریمان هستند كه آن را براساس طرحی از ابوالقاسم طالبی نوشته‌اند

وی همچنین افزود. مجموعه اپیزودیك نود قسمتی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه كنندگی اكبر تحویلیان در سه ماهه زمستان پخش می شود
در این مجموعه سعی شده از داستان های واقعی كه ممكن است برای هریك از افراد جامعه اتفاق بیافتد استفاده شود. نگاه در این مجموعه به این سمت و سو است كه نشان دهد وقایعی  كه برای افراد اتفاق می افتد، بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و هشداری برای زندگی آینده است وسعی شده و تلنگری به بیننده زده شود تا در اعمال و رفتارش دقت نظر بیشتری داشته باشد، این سریال یك ویژگی خاص دارد و آن این است كه یك گروه نویسندگان متن‌های آن را می‌نویسند و یك كارگردان مشخص ندارد و چندین كارگردان در چندین گروه به‌طور موازی آن را كارگردانی می‌كنند.
اپیزودهای” سقوط” به كارگردانی راما قویدل، «رشوه كارگشا» به‌كارگردانی مهدی گلستانه ،سقف شیشه ای به كارگردانی شهره سلطانی ،مكافات ودونده به كارگردانی راما قویدل ومهدی گلستانه تهیه وتولید می شوند

سرپرستی نویسندگان این مجموعه را «عباس نعمتی» برعهده دارد و مهدی شاه پیری، طلا معتضدی، امیر بقایی، صادق بختیاری، حسن محمودی، محسن یوسفی ، علیرضا جوانمرد از نویسندگان این مجموعه هستند.

قائم مقام شبکه تهران ومدیر گروه فیلم وسریا ل درادامه گفت :پخش مجددسری اول مجموعه تلویزیونی عملیات 125 ، از هفتم مهرماه (روز آتش نشانی )هر شب آغاز  و سری جدیداین مجموعه نیز پس از آن شروع می شود
با توجه به استقبال بینندگان از ساخت و پخش سری اول مجموعه عملیات 125  ،پخش هرشبی سری اول  این مجموعه از هفتم مهرماه  شروع و درادامه آن پخش سری دوم آغاز می شود  .
: سری دوم “عملیات 125 ” با مشارکت سازمان آتش‌نشانی تهران و شبکه تهران در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به نویسندگی علیرضا افخمی و مهدی شیرزاد بر اساس طرح اولیه از افخمی تهیه می‌شود. و داستان آن درباره چند جوان است که در آتش‌نشانی مشغول کار هستند و درگیر ماجراهای مختلف می‌شوند سری دوم این سریال در ادامه روند داستانی سری اول بوده وبه برخی اقدامات و فعالیت های آتش نشانی در حوزه های مختلف می پردازد  .
بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، امید زندگانی، عبدالرضا اكبری، كاوه خداشناس، ایمان صفا، مجتبی رجبی، احمد نجفی، حمیدرضا پگاه، بهمن دان، رضا توكلی، رحیم نوروزی، امیرحسین زند، مهدی امینی‌خواه، امیرحسین مدرس، رضا بنفشه‌خواه، بهزاد رحیم‌خانی، شهروز ابراهیمی، اكرم محمدی، نفیسه روشن و… در این مجموعه  به  ایفای نقش میپردازند

وی درادامه به مجموعه تلویزیونی پرانتز باز  به كارگردانی كیومرث پوراحمد اشاره کرد و گفت 
این سریال از مضمونی اجتماعی برخوردار است. فیلمنامه‌ سریال «پرانتز باز» را كیومرث پوراحمد و اصغر عبداللهی نوشته است و لوكیشن‌ اصلی آن در یك هتل است ،
پرانتز باز، داستان مسافرانی است كه برای اقامت به هتل‌های مختلفی می‌روند و ماجراهای گوناگونی برای آنها رخ می‌دهد…
تدوین این سریال را  معصومه شاه‌نظری به عهده دارد و فردین خلعتبری در حال ساخت موسیقی فیلم است و حامد رضی نیز همزمان صداگذاری و میكس این سریال را انجام می‌دهد.
اكبر عبدی، رضا كیانیان، مرضیه برومند، مهرانه مهین‌ترابی، مجید سعیدی، ابراهیم آبادی، بهرام شاه‌محمدلو، معصومه میرحسینی، طناز طبایی، امیررضا وزیری، فرزین محدث، امیر غفارمنش، مهدی احمدی، رزیتا حفیظ، عطیه غبیشاوی، آزاده مهدی‌زاده ، محمدرضا ترابی و مالك سراج ، رحمان باقریان، حسین عابدینی، محمد علی میاندار، شاهرخ نورمحمدی، احسان فدایی و مهدی باقربیگی از دیگر  بازیگران «پرانتز باز» هستند.

محمد رضا معصوم زادگان از پخش سری جدید سریال هشدار برای کبرا 11،حوادث واقعی و رابین هود و…..در شش ماهه دوم سال خبرداد و افزود سریال مناسبتی محرم با عنوان فصل سوم به کارگردانی سیروس مقدم و تهه کنندگی بهادر اسلامی  و مجموعه عید نوروزبه کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی  د رحال پیش تولید می باشد وی در خاتمه از تولید تله فیلم مهمان بابا به کارگردانی جواد مزدآبادی ، حق السکوت به کارگردانی سعید سلطانی ، و فقط دو ساعت به کارگردانی عباس مرادیان خبرداد گفتنی است مهمان بابا روز عید سعید فطر از شبکه تهران پخش می شود ……………………………………………………………………



آخرین ویرایش: - -

عکسهای سریال عبور از پاییز

نویسنده : بردیا بردیا یکشنبه 22 شهریور 1388 12:13 ب.ظ  •  دیدگاه ها : ()  


ادامه مطلب
آخرین ویرایش: - -

علی معلم از وضعیت فعلی سینمای ایران می‌گوید

نویسنده : بردیا بردیا یکشنبه 22 شهریور 1388 10:45 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

علی معلم وضعیت فعلی سینمای ایران خوب ارزیابی نمی‌کند و معتقد است سینمای ملی برای رسیدن به جایگاه گذشته باید مدیرانی داشته باشد که خود را بی‌نیاز از مشورت ندانند.
مدیر مسئول نشریه “دنیای تصویر” درباره وضعیت سینمای ایران در سال‌های اخیر همزمان با روز ملی سینما به خبرنگار مهر گفت: واقعیت این است که در سه سال گذشته سینمای ایران وضع و حال خوبی نداشته است. البته نمی‌توان گفت سقوط کرده، اما از موقعیت برتری نیز برخوردار نبوده است.
وی افزود: به نظر می‌آید مدیریت‌های فرهنگی چندان به هنر علاقه ندارند. یک مدیر فرهنگی علاوه بر دانش فرهنگی باید به این حوزه نیز علاقمند باشد و این علاقمندی بسیار مهم است. اما متاسفانه برخی دوستان در بخش مدیریت به این موضوع توجه نمی‌کنند. همین باعث می‌شود به دست‌اندرکاران سینمایی نیز علاقمندی نشان ندهند.
معلم تاکید کرد: با توجه به این موضوع فضایی که باید به وجود آید شکل نگرفته و موجب سرخوردگی و یاس در جامعه هنری شده است. قطعا در این شرایط آثار برجسته نیز تولید نمی‌شود. البته از طرفی امنیت در بخش سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی وجود ندارد که این امر نیز به نوعی به مدیریت فرهنگی برمی‌گردد.
این منتقد با اشاره به مدیریت جزیره‌ای در بخش فرهنگ گفت: در این نوع مدیریت هر کسی کار خودش را می‌کند و جالب اینکه در هر بخش هر کسی صاحب‌منصب است و همه با هم در تعارضند. هیچکس بر اساس افق مشخص برنامه‌ریزی نمی‌کند و همه بر اساس سلیقه، رای شخصی و فرقه‌گرایی کار خود را دنبال و با همین نگاه پای سیاست و اقتصاد را به هنر باز می‌کنند.
تهیه‌کننده “گاوخونی” و “آل”ادامه داد: جریان طبیعی سینما که باید در بخش خصوصی رشد و با جامعه هنری و منتقدان ارتباط لازم را برقرار کند، متاسفانه وارد کانال‌های دیگر شده و این از عواقب مدیریت جزیره‌ای است. این فضا باعث رشد ابتذال می‌شود. نبود جریان‌های آگاه چنین فضایی را به وجود می‌آورد و من یکی از دلایل اصلی آن را کمبود یا فقدان فضای نقادانه می‌دانم.
وی خاطرنشان کرد: یک سلیقه‌ای در جامعه وجود دارد که معتقد است باید فقط از من تعریف شود و به من جایزه بدهند که این روش درست نیست. در این شرایط منتقدان تبدیل به ستایش‌کننده آثار و جریان‌های اجتماعی به یک بچه حرف گوش‌کن تبدیل شده‌اند که تمام این جریان‌ها تاثیر مخرب دارد.
معلم افزود: در صورتی که اگر این شادابی در این مجموعه تضعیف شود تاثیر منفی روی مخاطب و روحیه جامعه خواهد داشت. وقتی زبان و وزن سینما نادیده گرفته شود طبیعتا سینما رشد غیر طبیعی خواهد داشت و در این شرایط سینما به یک موجود شعاردهنده و گزارشگر تبدیل می‌شود. این نقطه ضعف است.
تهیه‌کننده “ازدواج به سبک ایرانی” تاکید کرد: فقدان مدیریت و خردمندی در برخورد با اهل هنر باعث می‌شود نسل جوان وقتی نتواند با پدیده مقابلش به طور طبیعی جلو برود و وقتی کانال‌هایی برای ورود آنها برای ابراز نظرشان نباشد، گرفتاری سیاسی و اجتماعی از همین جا شکل بگیرد.
وی با ادامه با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه امروز گفت: حیات جامعه امروز در گرو داشتن هنر و سرگرمی است. جامعه عنصری تک‌بعدی نیست. در زندگی شهرنشینی امروز وقتی حضور رسانه و سرگرمی کمرنگ شود، جامعه اندوهگین و سینمای زیرزمینی متولد می‌شود که اصل و جوهره سینمای اصیل را هم می‌تواند زیر سئوال ببرد.
معلم درباره تولیدات اخیر سینمای ایران افزود: تلویزیون در این شرایط برای سینما مشغله‌آفرین شده است. این جریان باعث شده به نوعی فیلم‌های زودپز تولید شوند که در شرایط خوبی نیز اکران می‌شوند. البته دلیل این اکران‌های زود اقتصادی و مشکلات نداشتن امنیت است. این نوع فیلم‌ها آثار بی‌مخاطب مسئول‌پسند هستند.
مدیر مسئول “دنیای تصویر” با اشاره به ساخت سالن‌های سینما در چند سال اخیر گفت: در بخش سالن‌سازی اتفاق‌هایی خوب افتاده که البته ربطی به مدیریت فرهنگی ندارد و از سوی شهرداری دنبال می‌شود. پردیس‌های سینمایی محصول سرمایه‌گذاری شهرداری و حوزه هنری است. البته در بخش‌هایی نیز سالن‌های سینمایی نوسازی و بهسازی شده است.
معلم در پایان درباره راه برونرفت از شرایط فعلی گفت: در این کشور جوان باید ابتدا زمینه بروز و اراده تغییر به وجود آید و پس از آن نیز تغییر نگاه شکل بگیرد و مدیریت‌هایی در راس کار قرار بگیرند که خود را بی‌نیاز از مشورت ندانند و فضای نقد را به وجود آورند. ما پتانسیل بزرگی داریم که در سراسر جهان نیز پذیرفته شده است.
منبع : مهر



آخرین ویرایش: - -

«دلخون» 300 میلیونی شد

نویسنده : بردیا بردیا جمعه 13 شهریور 1388 04:50 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

فیلم سینمایی «دلخون» به كارگردانی «محمد‌رضا رحمانی» از مرز 300 میلوین تومان عبور كرد.تهیه كننده فیلم سینمایی «دلخون»با اعلام این مطلب اظهار داشت: فروش «دلخون» در تهران از مرز ٢٠٠ میلیون و در شهرستان‌ها از ١٥٠ میلیون تومان گذر كرده است و با توجه به تمدید طرح اكران «افطار تا سحر» پیش‌بینی می‌كنم تا حدود ٥٠٠ میلیون تومان برسیم كه مطابق با پیش بینی های ما است.
مسعود اطیابی افزود: البته با توجه به استقبالی كه خانوداده ها از فیلم به عمل آمرده اند اگر «دلخون» در فصل پائیز و زمانی كه دانشگاه‌ها باز شده‌اند اكران می شد قطعا به رمز یك میلیارد تومان می رسید اما با این وجود استقبال از فیلم بسیار خوب بوده است.
به گزارش فارس، «دلخون» داستان مردی است كه همسرش را به قتل رسانده و منتظر اجرای حكم اعدام است، اما با ورود وكیل تسخیری و پیشنهاد غافلگیركننده‌اش، مسیر داستان عوض می‌شود.
الناز شاكردوست، حامد بهداد، پوریا پورسرخ، هوشنگ توكلی، حبیب دهقان‌‌نسب، هنگامه حمیدزاده و حشمت آرمیده از جمله بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن نیز نوشته مشترك كارگردان با «علیرضا محمودی‌ایران‌مهر» است. ازعوامل دیگر این فیلم می‌توان به حسن كریمی مدیر فیلمبرداری و مجید لیلاجی طراح صحنه و لباس اشاره كرد.
فیلم «دلخون» محصول موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری است و سال گذشته جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه فیلم‌های اول و دوم جشنواره فیلم فجر را از آن خود كرد.



آخرین ویرایش: - -

قطب‌الدین صادقی به جمع بازیگران «آدمکش» پیوست

نویسنده : بردیا بردیا یکشنبه 8 شهریور 1388 10:07 ق.ظ  •  دیدگاه ها : ()  

untitled

 قطب الدین صادقی به گروه بازیگران فیلم سینمایی “آدمکش” به کارگردانی رضا کریمی پیوست. فیلمبرداری فیلم سینمایی “آدمکش” هم اکنون با بازی مهتاب کرامتی، بهرام رادان و قطب الدین صادقی در حوالی زعفرانیه ادامه دارد. این فیلم دومین همکاری کریمی و صادقی پس از مجموعه “فاکتور 8″ است که امسال از شبکه یک پخش شد.

فیلمبرداری “آدمکش” به تهیه کنندگی محمد پوستی، روز 27 شهریور در تهران آغاز شده و تاکنون کرامتی و رادان جلوی دوربینرفته اند. هنوز بازی حامد بهداد در این فیلم آغاز نشده و طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر هم به این پروژه خواهند پیوست.

مهتاب کرامتی که پارسال جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر دریافت کرد، در این فیلم در نقشی کاملا متفاوت بازی می کند.”آدمکش” مضمونی اجتماعی دارد و یک درام روانشناختی است. حدود دوماه برای فیلمبرداری پنجمین فیلم سینمایی رضا کریمی، زمان پیش بینی شده است.

از عواملی که در این فیلم حضور دارند می توان به محمود کلاری مدیرفیلمبرداری، آزیتا موگویی مجری طرح و مدیرتولید، ژیلا مهرجویی طراح صحنه و لباس، بهروز معاونیان صدابردار و عاطفه رضوی طراح چهره پردازی اشاره کرد.
 
منبع : مهر



آخرین ویرایش: - -